Qui som

JUNTA DE L’AMPA

La Junta de l’Ampa, l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’Escola Arnau Berenguer, està composta per 11 membres (12 de forma temporal), dels que cadascú té assignades una tasca en concret, que detallem a continuació:

• Carme Ginés (presidenta, extraescolars, llibres, estatuts i xandalls) Tel: 675 85 92 47
  • Laura Santallusia (vice-presidenta,  extraescolars i menjador) Tel: 639 52 77 46
  • Sònia Dominguez (tresoreria, llibres i xandalls) Tel: 628 44 32 98
  • David Oller (final de curs i cros)Tel: 610 76 18 97
  • Jordi Martínez (comunicació, cros i estatuts) Tel: 615 12 26 81
  • Josep Ma. Farré (Consell Esportiu, cros i final de curs) Tel: 670 88 61 99
  • Rosa Codina (final de curs i llibres) Tel: 666 77 16 49
  • Xavier Osorio (llibres i estatuts) Tel: 650 96 47 85
  • Albert Brufau (tresoreria i llibres) Tel: 636 84 47 92
  • Cinthya Ayma (secretaria, extraescolars i menjador) Tel: 696 52 86 10
  • Montse Camps (final de curs i cros) Tel:  625 48 64 15
  • Pere Rúbies (estatus i comunicació) Tel: 620 81 61 09

COMISSIONS

Llista de comissions i de les persones que hi ha en cada una d’elles perquè sapigueu a qui dirigir-vos segons us convingui:

Presidenta i vice-presidenta

Comissió de Comunicació
Pere Rúbies

QUÈ ÉS L’AMPA?

Les funcions principals d’una Associació de Mares i Pares de Alumnes (AMPA) són:

1. Dóna suport a pares i mares, mestres i alumnes i també als òrgans de govern del centre en tot allò que contribueixi a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els nois i les noies.

2. Promou la participació dels pares a la comunitat educativa potenciant la seva implicació en el funcionament del centre.

3. És un espai de reflexió que permet als pares i a les mares reflexionar i opinar sobre el funcionament quotidià de l’escola i sobre temes educatius d’abast més general.

4. És el principal interlocutor que tenen els mestres i els equips directius per tractar els temes que afecten a tot el col·lectiu de famílies.

5. Participa en la pressa de decisions i en el govern del centre mitjançant un representant al consell escolar de centre.

6. Orienta als pares en l’exercici dels seus drets i obligacions com a membres d’un centre educatiu sostingut amb fons públics.

7. Administra i gestiona els recursos que aporten els associats

Contacta amb l’AMPA